Osvrt na sezonu ekipe U – 9

13. prosinca 2019.
Posted in Novosti
13. prosinca 2019. ljubisakukulj

Osvrt na sezonu ekipe U – 9

OSVRT NA SEZONU EKIPE U-9

Evo nakon duge i iscrpljujuće sezone nije na odmet predstaviti pregled iste kako bi se dobio objektivan pogled na sveukupan rad. Prvi put djeca generacije do 9 godina predstavljala su boje KK Črnomerca na natjecanjima i to na natjecanjima:

• Prvenstvo Hrvatske regija centar
  • Mini liga Rudeš
  • Mala liga Cedevite
  • Turnir ”KK Črnomerec” i turnir ”Za Milu”
  • Prijateljske utakmice

Tijekom cijele sezone ovi mali anđeli su odigrali 26 utakmica u kojima su mnogi od njih doživjeli prvo iskustvo utakmice. Meni kao treneru bilo je zabavno vidjeti njihove prve korake i pravilno ih usmjeravati na terenu, prije svega jedini i glavni cilj je bio poticati djecu da uživaju u trenutku igranja i da im to sve bude zabava. Kako je moguće vidjeti iz tablice, rezultat nam nije bio u korist, ali ako uzmemo u obzir starost ekipe koja je praktički mlađa godinu i pol od potrebne za ovaj rang natjecanja, možemo reći da ova ekipa ima veliki potencijal.

BROJ UTAKMICA POBJEDE vs PORAZI KOŠ RAZLIKA STAROST EKIPE
26 4-13 191:442 7 godina i 208 dana

Ukupno se na popisu kroz sve ove lige sudjelovalo više od 20 malih košarkaša, od čega 5 djevojčica. U tablici 2 (broj koševa i utakmica uzet je samo za one utakmice za koje je vođen zapisnik, 2 utakmice turnira Črnomerec također su uzete u evidenciju bez evidencije postignutog koša po igraču) je popis svih onih koji su bili na službenim utakmica i koji su mogli nastupati samo uz obavljeni liječnički pregled.

BROJ IGRAČA/ČICE NA DRESU IGRAČ/ČICA BROJ ODIGRANIH UTAKMICA POSTIGNUTI KOŠEVI
4. ISABELA ĐURAK 15/15 4
5. ČIČKO LUKA 15/15 7
5. OSMANLIĆ MIHAELA 8/15 0
5. RUBEŠA RINO 5/15 20
8. ČOTIĆ PETAR 12/15 0
9. MATEJ ANIĆ-ĆURKO 10/15 38
11. LUKA BOŽAN 12/15 20
18. EMIL PENIĆ 7/15 0
20. DIJAN HADŽIĆ 9/15 0
32. NIKOLA PRPIĆ 11/15 37
44. ŠKUGOR HRVOJE 9/15 19
88. ŠIMUN ČOTIĆ 6/15 2
BB DAVID CINDRIĆ 10/15 2
BB ŠOPREK KLARA 7/15 0

Prije svega htio bih zahvaliti roditeljima koji su dovodili djecu na utakmice, posebno fascinira podatak da djeca najudaljenija od naše domaće dvorane Učiteljskog fakulteta imaju sve dolaske na utakmice, a znamo da su i na treningu bila redovita. Posebno hvala i predsjedniku kluba koji je odlučio financirati sva ova natjecanja kako bi djeca mogla doživjeti iskustvo loptanja pod obručem. Moram priznati da kada pogledam sve ove brojke shvatim da su nebitne naspram dječjeg osmijeha i veselja nakon postignutog koša, a posebno me veseli da su mnoga djeca nakon prve utakmice još više zavoljela ovu predivnu igru.

Do iduće sezone,

Trener Marko.

Odgovori